سری جدید متن شارژ رایتل
سری جدید متن شارژ رایتل

بيا به سختي هامون فکر نکنيم ، به زندگي فکر کنيم ، به بهار ، به عشق ، به بهشت ، به جهنم ، به درک ، به تو چه، به من چه ، من نازيو طلاق نميدم!!!

سری جدید متن شارژ رایتل

زچشمت چشم آن دارم، که از چشمت نیندازد به چشمانت قسم،که چشمانم به چشمان تو مینازد خرید شارژ رایتل یکی در آرزوی دیدن توست ، یکی در حسرت بوسیدن توست ، ولی من ساده و بی ادعایم ، تمام هستی ام خندیدن توست . .

اس ام اس خنده دار رایتل

کجائي؟ موبايلت نميگيره من تصادف کردم تو بيمارستانم به کسي چيزي نگو بد جور صدمه ديدم خوردم به عظمت مرامت چپ کردم کارت شارژ رایتل مي دوني فرق تو با موهات چيه؟ اونارو مي شه اصلاح کرد، ولي تورو هرگز!

خرید کارت شارژ رایتل

- تو نمي توني همه دندوناتو با زبونت لمس کني . . 2-همه احمقها بعد از خوندن حقيقت اول ، اون رو امتحان مي کنند . . 3- پس نتيجه مي گيريم حقيقت اول يه دروغ بود . . 4-الان تو لبخند زدي چون يه احمقي . . 5-به زودي اين اس ام اس رو براي يه احمق ديگه مي فرستي . . . دهه ، تو که هنوز نيشت بازه ديونه خرید کارت شارژ رایتل يغام گير تلفن بابا طاهر: تليفون کرده اي ، جانم فدايت الهي مو به قربون صدايت چو از صحرا بيايم نازنينم فرستم پاسخي از دل برايت

متن جدید درباره کارت شارژ

یارو اسم بچش رو مي ذاره اس ام اس . مي گن اين چه اسميه ؟ مي گه : چيه از پيام که باکلاس تره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: